fbpx

У ДПС пояснили, що робити в разі проблем з касовим апаратом

Поломка касових апаратів

На своєму офіційному сайті Державна Податкова Служба України сьогодні опублікувала новину, в якій пояснила, що робити ФОПам у разі виникнення технічних проблем під час здійснення розрахункових операцій за допомогою касових апаратів. Серед таких проблем, наприклад, вимкнення електроенергії або проблеми у роботі самого касового апарату.

Згідно з роз’ясненнями ДПС, у таких випадках суб’єкти господарювання зобов’язані реєструвати всі проведені операції в КОРО – книзі обліку розрахункових операцій. Після того, як робота касового апарату буде відновлена, вони мають провести всі записані операції через нього.

Ці роз’яснення стосуються підприємців, котрі працюють у сферах торгівлі, надання послуг та громадського харчування.

При цьому податківці додають, що якщо у статуті підприємця зазначене призупинення розрахункових операцій у разі вищезазначених поломок, він має право не реєструвати КОРО, це варто зробити лише за бажанням.

У податковій нагадали, що якщо в результаті виходу з ладу касового апарату або відключення електроенергії відбулося обнулення оперативної пам’яті касового апарату, підприємець зобов’язаний відновити дані з контрольної стрічки після налагодження роботи апарату.

З детальними роз’ясненнями з цього приводу можна ознайомитись на офіційному сайті ДПС України.