Сьогодні по всій Україні відбулася масована атака ворога. Ми всі вже маємо різноманітний досвід, проте вирішили нагадати, як діяти, якщо раптом не працює мобільний телефон, і не тому, що людина його забула зарядити.
Інструкція від Держспецзв’язку та НКЕК може знадобитися і у мирний час теж.
- Треба спробувати скористатися національним роумінгом у мережі іншого національного оператора. Для цього треба вимкнути автовибір мережі:
Для пристроїв системи Android: Налаштування — Мобільна мережа — Оператор — знайдіть та оберіть доступну мережу (Vodafone UA, Kyivstar UA, lifecell, 3Mob)
Для пристроїв системи IOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі — знайдіть та оберіть доступну мережу (Vodafone UA, Kyivstar UA, lifecell, 3Mob). - Якщо це не вийшло, спробуйте перезавантажити телефон. Якщо це не допомогло, треба вимкнути телефон, дістати і поставити назад сім-картку. Якщо вона не працює, її варто перевірити на іншому апараті теж.
- Уточніть, чи зв’язок не працює тільки у вас. Якщо тільки у вас, можливо зламалася Sim-картка і її треба замінити.
Якщо мережа не працює і в інших користувачів, то значить, пошкоджена інфраструктура. - Якщо зайти до системи роумінгу вдалося, то віддавайте перевагу СМС, а час розмов скоротіть до мінімуму. Це потрібно, щоби мінімізувати навантаження на мережі.
- Крім цього, обмежте споживання мобільного трафіку. Зокрема, вимкніть режим автоматичного завантаження медіа у месенджерах за алгоритмом: Налаштування месенджера — Дані та сховище (або Медіафайли — у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»).
- Періодично намагайтесь повернутись до мережі Вашого оператора — вручну або увімкнувши автоматичний вибір мережі.
- Завжди за можливості доєднуйтесь до Wi-Fi та використовуйте стаціонарний інтернет і телефон.
Ніхто й ніколи не зможе сказати, скільки часу займе відновлення зв‘язку. Це завжди залежить від багатьох факторів, основний із яких — ступінь і складність пошкоджень.