fbpx

Що робити, якщо «лягла» мобільна мережа

мобільний телефон

Сьогодні по всій Україні відбулася масована атака ворога. Ми всі вже маємо різноманітний досвід, проте вирішили нагадати, як діяти, якщо раптом не працює мобільний телефон, і не тому, що людина його забула зарядити.

Інструкція від Держспецзв’язку та НКЕК може знадобитися і у мирний час теж.

  • Треба спробувати скористатися національним роумінгом у мережі іншого національного оператора. Для цього треба вимкнути автовибір мережі:
    Для пристроїв системи Android: Налаштування — Мобільна мережа — Оператор — знайдіть та оберіть доступну мережу (Vodafone UA, Kyivstar UA, lifecell, 3Mob)
    Для пристроїв системи IOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі — знайдіть та оберіть доступну мережу (Vodafone UA, Kyivstar UA, lifecell, 3Mob).
  • Якщо це не вийшло, спробуйте перезавантажити телефон. Якщо це не допомогло, треба вимкнути телефон, дістати і поставити назад сім-картку. Якщо вона не працює, її варто перевірити на іншому апараті теж.
  • Уточніть, чи зв’язок не працює тільки у вас. Якщо тільки у вас, можливо зламалася Sim-картка і її треба замінити.
    Якщо мережа не працює і в інших користувачів, то значить, пошкоджена інфраструктура.
  • Якщо зайти до системи роумінгу вдалося, то віддавайте перевагу СМС, а час розмов скоротіть до мінімуму. Це потрібно, щоби мінімізувати навантаження на мережі.
  • Крім цього, обмежте споживання мобільного трафіку. Зокрема, вимкніть режим автоматичного завантаження медіа у месенджерах за алгоритмом: Налаштування месенджера — Дані та сховище (або Медіафайли — у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»).
  • Періодично намагайтесь повернутись до мережі Вашого оператора — вручну або увімкнувши автоматичний вибір мережі.
  • Завжди за можливості доєднуйтесь до Wi-Fi та використовуйте стаціонарний інтернет і телефон.
    Ніхто й ніколи не зможе сказати, скільки часу займе відновлення зв‘язку. Це завжди залежить від багатьох факторів, основний із яких — ступінь і складність пошкоджень.