
Історія банкрутства Товариства з обмеженою відповідальністю Торгово-промислової фірми “СТІВ ЛТД”.
В квітні 2011 року Вінницька об”єднана Державна податкова інспекції Вінницької області Державної податкової служби звернулося до Господарського суду Вінницької області із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство Приватного підприємства “Клера”.
Ухвалою від 02 квітня 2013 року суд продовжив строк ліквідаційної процедури ТОВ Торгово-промислової фірми “СТІВ ЛТД”, м. Вінниця і повноважень арбітражного керуючого (ліквідатора) Белінської Н.О. у справі № 15/33/2011/5003 до 02 червня 2013 року, зобов’язав арбітражного керуючого Белінську Н.О. вжити заходів до завершення ліквідаційної процедури та надати суду звіт про виконану роботу.
Ухвалою від 30 квітня 2013 року суд призначив у справі судове засідання на 11 червня 2013 року та зобов’язав арбітражного керуючого (ліквідатора) вжити заходів до завершення ліквідаційної процедури та подати до суду звіт про виконану роботу.
11 червня 2013 року до суду від ліквідатора, разом із клопотанням № 346 від 10 червня 2013 року надійшов звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута.
В судовому засіданні 11 червня 2013 року суд розглянув звіт ліквідатора Белінської Н.О від 10 червня 2013 року за період ліквідаційної процедури ТОВ Торгово-промислової фірми “СТІВ ЛТД”, м. Вінниця, ліквідаційний баланс банкрута, заслухав представників кредиторів, ліквідатора, дослідив письмові докази, наявні в матеріалах справи, проаналізував положення чинного законодавства України та встановив наступне.
З 19 січня 2013 року набрав чинності Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” від 22 грудня 2011 року, який визначив новий порядок застосування Закону про банкрутство. Відповідно до ч. 1 Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” вказаного Закону (в редакції Закону від 02 жовтня 2012 року) положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Оскільки провадження у справі № 15/33/2011/5003 порушено і постанова про визнання боржника банкрутом прийнята до 19 січня 2013 року, у даній справі застосуванню підлягають положення Закону про банкрутство до внесення вищевказаних змін.
Окрім заяви ініціюючого кредитора, до суду надійшли заяви Державної податкової інспекції, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, Ленінського районного центру зайнятості м. Вінниці, Управління Пенсійного фонду в Ленінському районі з вимогами до банкрута.
Ухвалою господарського суду Вінницької області від 16 липня 2012 року здійснено заміну кредитора у справі № 15/33/2011/5003 про банкрутство ТОВ Торгово-промислова фірма “СТІВ ЛТД”, замінивши Управління Пенсійного фонду в Ленінському районі м. Вінниці його правонаступником – Управлінням Пенсійного фонду в м. Вінниці.
З дня свого призначення ліквідатором Белінською Н.О. здійснено всі необхідні заходи ліквідаційної процедури банкрута, що підтверджується матеріалами справи, а також письмовими доказами, доданими до звіту ліквідатора.
В зв’язку з відсутністю у ТОВ Торгово-промислова фірма “СТІВ ЛТД” будь – яких активів, які можуть бути включені до ліквідаційної маси залишені без задоволення вимоги кредиторів:
– Державної податкової інспекції, із сумою вимог – 31 3192,28 грн.;
– Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, з сумою вимог – 195,48 грн.;
– Ленінського районного центру зайнятості м. Вінниці, з сумою вимог – 388,18 грн.;
– Управління Пенсійного фонду України у м. Вінниці, з сумою вимог – 1 355,30 грн.
Оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або встановлює неможливість задоволення вимог конкретних кредиторів та приймає рішення про його ліквідацію і припинення провадження у справі, суд вважає, що ліквідатором вжито всіх заходів, необхідних для затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора по даній справі.
За таких обставин звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а банкрут – ліквідації.
Висловлюємо подяку компанії “Звільнимо” за інформаційно-аналітичну підтримку в підготовці, обробці та систематизації матеріалів справи.
Отримайте безкоштовну консультацію
Деталі справи
- Номер справи:
- №15/33/2011/5003
- Категорія:
- Успіхи юридичних осіб
- Дата початку:
- 04/18/2011
- Дата завершення:
- 06/11/2013
- Посилання на відкритий реєстр:
- https://reyestr.court.gov.ua/Review/31791720
- Поділитись :