Споживчі позики призводять не лише до збільшення кредитів, а й до ризиків неповернення цих коштів. Специфіка цього питання у тому, що зазвичай нюанси та законодавча система приймає сторону дебітора, який ускладнює процес погашення або й зовсім ухиляється від своїх обов’язків. Складних боржників банки переважно надають факторинговим агентствам.
Як працюють колектори
Вид співробітництва не має значення, бо колекторські установи мають власний алгоритм діяльності:
- Перший етап — дзвінки, вимоги через моральні маніпуляції, натиск, але дипломатичним шляхом, з доброзичливим настроєм, без погроз, залякувань. Це тільки питання часу, бо якщо клієнт не реагує, спілкування продовжиться саме у такому тоні.
- Другий етап — жорсткі вимоги, які переходять у судовий позов. Якщо ж працівники дозволяють собі переходити на особистості та намагаються впливати через родичів, погрожуючи розправою, необхідно йти до поліції.
- У колекторів є правила, яким вони чітко мають слідувати, наприклад, дзвонити строго з 07:00 до 22:00, не переслідувати неплатника, не чекати біля дому, роботи та безліч іншого.
Співробітники часто дозволяють собі зайве, переходять межі дозволеного, що призводить до страшних наслідків.