Поточна ситуація в країні значно погіршила загальне фінансове положення громадян, тому невпинно росте процент скорочень, звільнень і так далі. Результатом стає збільшення тих, хто вже не може погашати свої старі кредити, які оформлювались ще до недавніх подій. Але це не є проблемою, яку адвокат по банкрутству вирішити не зможе. Головне – правильно обрати інструмент для списання боргу.
Важливість списання боргів та основні способи
Наявність непогашеного боргу перед банком накладає на клієнта доволі багато штрафів та постійних обмежень. Йому треба морально готуватись до того, що банк буде агресивно вимагати закрити борг, що він найме собі колекторів, що справа перейде до суду, і тоді набере чинності примусове стягнення коштів з депозиту, заборона покидати країну та інше. Нічого хорошого тут не буде, тому боржнику треба розв’язувати питання або через домовленість з банком або через списання цього боргу.
Варанти домовленості з банком
Суть справи полягає у тому, щоб було не списання банківських кредитів, а покращення умов з метою все ж виплатити свій борг. Зазвичай, банки припиняють своїм клієнтам два кроки:
- Реструктуризація позики, коли змінюються прописані раніше у договорі умови кредитування. ЦЕ може бути строк дії договору, процентна ставка;
- Рефінансування позики треба для того, щоб коштами нового кредитного займу покривати старі борги. Позику можна брати й в іншому банку.
Опція списання кредитного боргу
Позбавитись від кредитних боргів можна за допомогою трьох доступних варіантів списання:
- Списання по строку давності, коли останній внесок грошей був три роки тому, і за цей період боржник нічого не підписував;
- Списання по інвалідності, коли під час кредитування клієнт втратив працездатність. Тут треба мати поліс страхування позики;
- Списання по банкрутству, коли борг перевищив 30 мінімальних зарплат, колі нема майна на продаж і коли прибутку не недостатньо великими для покриття боргів.
Розв’язувати проблему наявного кредитного боргу простіше при співпраці з юристами «ЗВІЛЬНИМО», які мають індивідуальний підхід під конкретні обставини клієнта.