Сьогодні у соціальних мережах стали з’являтися повідомлення клієнтів ПриватБанку. Користувачі показували SMS, які надходили їм ніби-то з банку. В повідомленнях йшлося про те, що фінансова установа має певні проблеми в роботі, а їх банкомати тимчасово не працюють.
Згідно з інформацією журналістів, в самому ПриватБанку інформацію з повідомлень спростовують і називають неправдивою.
У тексті отриманих SMS повідомлень, які надходили з закордонних телефонних номерів, латиницею зазначений наступний текст:
«За технічними обставинами банкомати ПриватБанку 15.02 не працюють. Вибачаємося». При цьому повідомлення надходили з закордонних номерів.
«Ми маємо інформацію про отримання деякими клієнтами фальшивих смс-повідомлень із невідомих номерів про проблеми в роботі “ПриватБанку”. Ця інформація є неправдивою та вводить в оману наших клієнтів» – заявили у ПриватБанку коментуючи цю подію. Там також відзначили, що банк продовжує роботу у штатному режимі.
Серга також застеріг клієнтів, що інформація щодо будь-яких змін у роботі фінустанови відбувається винятково банківськими каналами.
Нагадаємо, що раніше речник ПриватБанку пан Олег Серга вже інформував про шахрайські дії щодо клієнтів ПриватБанку у зв’язку з виплатою «ковідної тисячі» за вакцинацію. Вакцинованим громадянам надходили повідомлення на мобільний телефон, у яких повідомлялося про нібито зарахування коштів на рахунок та пропонувалося перейти за посиланням для отримання цих грошей.
Користувачі вводили особисті дані та реквізити своїх банківських карток, після чого їх отримували шахраї. В результаті, користувачі банку втрачали кошти зі своїх рахунків.